Am lipsit. Uite de ce!

Mult prea mult timp a trecut de la ultima postare, fapt pentru care imi cer scuze si promit sa nu se mai repete! De vina-s proiectele de la facultate, cantitatea enorma de munca necesara prin curte, dar si altele, de-ale vietii…

Astazi, fara poze, raman restant. O sa urmeze si multe poze, curand, trebuie sa fac putina ordine prin foldere🙂

La categoria “Ce s-a mai facut”, ar cam fi urmatoarele:

– am rearanjat dalele pietonale din curtea caselor intr-o noua forma de trotuar;

– am insamantat iarba pe unde era pamantul batatorit, tot in curte;

– am facut o curatenie generala prin case, care era mai mult decat necesara;

– am dat pomii cu var, lucrare simpla si de efect;

– aproape am finalizat gratarul, care a trecut printr-o schimbare de proiect fata de ceea ce gandisem initial;

– am terminat de vopsit garduletul proaspat facut pentru a largi curtea caselor cu aproximativ 100 mp;

– am asezat dale pietonale din beton pe aleea principala din gradina, sa nu ne mai noroim asa rau la ploi;

– am inceput si noi rasadurile, in ladite si pahare;

– am pus, direct in gradina, seminte de dovlecei, salata, rosii, spanac, fasole “fideluta”, morcov si inca ceva arpagic. Au rasarit salata si spanacul, restul sunt in asteptare;

– am terminat de sapat toata suprafata destinata culturii de anul acesta;

– am terminat taierile de primavara la pomi si vita de vie;

Cred ca ar mai fi si alte maruntisuri, dar nu mi le amintesc acum🙂

Sa trecem acum la “Ce e de facut”:

– finalizarea gratarului, care implica placarea blatului, aplicarea unui lac pentru piatra pe caramizi, ceva rafturi pentru partea de jos, si alte mici bibileli, ceea ce s-ar traduce, simplu, in “o zi de munca”;

– curatenie generala in magazia din spate, de la gaini, unde e haos;

– construirea unui raft nou pentru magazia mai sus amintita;

– pergola/ foisor pentru zona de gratar – avem ideea, n-avem timp si materiale🙂

– alte insamantari, direct in gradina;

– sa cumparam cativa puisori, imediat dupa sarbatori, plus furajele aferente;

– mi-as lua si niste rate, de frumoase, dar avem o suprafata prea mica pentru cresterea lor in conditii prielnice;

– construirea unui zid la mansarda casei noastre, ca sa evitam situatia actuala in care cele doua camere comunica direct cu exteriorul;

– ceva imbunatatiri estetice pentru magazia din curtea caselor, cea destinata bauturilor si conservelor de tot soiul;

– turnare alei din beton pentru accesul masinilor. Ori pietris cu borduri din beton. Ia ziceti, cum e mai bine/ mai frumos?

Cam atat, asa de inceput, ne facem incalzirea in primavara aceasta. Mai departe, om vedea.

Poze si altele, intr-o postare ulterioara, pentru astazi, scurt si concret🙂

Spor la treaba si voua, ca noi avem destula.

 

 

Edit: uitasem ce e mai important de facut! Gardul de la gradina, singura latura care a ramas “neinnoita”. Momentan, avem un gard “de te apuca plansu’ ”🙂

Leave a Reply

