Ce ma supara azi…

Cred ca sesiunea si alte evenimente recente m-au facut sa acumulez ceva mici frustrari, si ar fi bine sa scap de ele aici. In plus, n-am mai postat nimic de cateva zile bune, si e pacat, o sa credeti apoi ca am uitat de voi, de blog, de lume🙂

Incep cu o chestie pe care o vad tot mai des. Soferii care nu au invatat inca despre modul de utilizare al proiectoarelor de ceata. Pur si simplu numele lor nu le spune nimic despre modul de utilizare recomandat…Tot aici ii bag si pe cei cu “csenon aftarmarchet”, niste becuri cu o putere mult prea mare pentru tipul de far pe care sunt montate, e o minunatie sa ploua, sa fie noapte, strada neiluminata, si sa-ti vina un asemenea specimen din contrasens.

O alta problema – profesorasii de moda veche. Nu o sa inteleg in veci logica urmatoare: daca nu stii nimic, te trec cu 5, ca mi-e mila de tine, daca stii, dar nu stii tot, te pic, “ca sa te ambitionez, ca poti sa inveti si nu vrei”. Mi se pare cel putin aiurit modul asta de evaluare, prin care se premiaza lipsa totala a cunoasterii.

Ma mai supara si persoanele in varsta care considera ca statul la coada nu li se aplica si lor, ca “sunt batrani”. E o minunatie dupa 4 ore de examen, 12ore de munca, si doar 2 ore de somn, sa mergi undeva unde trebuie sa stai la coada, si sa fii nevoit sa le explici pensionarilor ca nu, ei nu beneficiaza de tratament privilegiat doar pentru ca sunt in varsta, si sa iti dea coate toate babutele, ca “se grabesc”. Unde s-ar putea grabi, nu stiu, ma depaseste…

Ma deranjeaza teribil birocratia de la noi, atitudinea “ghiseistelor”, precum si clasica metoda “platiti la colega”…N-am inteles niciodata de ce trebuie platite 3 angajate pentru a face munca unei singure persoane. Nu as vrea sa supar eventualii bugetari care imi citesc “plangerile”, dar trebuie sa recunoastem cu totii ca te duci mai cu drag sa sapi buruienile, decat sa platesti ceva la Finante…

Inchei “apoteotic” cu stimabilii nostri politicieni, niste oameni de toata jena, nedemni de statutul social si pozitia pe care o ocupa. Din fericire (sau din pacate?) am lucrat in ziua votului, asa ca n-am mers la vot, nu stiu daca am facut bine sau rau, din punctul de vedere al celorlalti, dar eu ma simt impacat ca nu am mers sa legitimez autoritatea pe care si-o asuma imbuibatii care ne-au distrus prezentul si ne-au amanetat viitorul. Ar trebui sa le urez un clasic “Sa va fie rusine!”, dar nu m-aude nimeni, si de-ar auzi, i-ar durea-n cot.

O seara frumoasa tuturor, eu ma duc sa invat, mai am un examen si gata!

11 thoughts on “Ce ma supara azi…

  1. Oooo bine ca se sfarseste si sesiunea asta….sa ne arati poze cu gradina ta ce revine la viața….cit privește incidentele tale din trafic,si restul incidentelor,politicieni ….nu sa reușit in 24 acusi de ani de la revoluție ,vrei sa schimbi tu atâta timp cit suntem asa cum suntem….ca popor zic….nu are rost sa te necajesti….si eu as vrea sa fim ca nemtii de exemplu dar cu cine…..?!?!

    • Eh, uneori cand se aduna multe, iti vine sa rabufnesti, cand vezi atata indolenta si ignoranta in jur, dar supravietuim🙂
      Cat despre gradina noastra, si ce mai e pe aici, o sa scriu diseara cate ceva, ca nu.i mare lucru de spus.
      In alta ordine de idei, iti multumesc pentru comentariu si te astept cu pareri la tot ceea ce spun si fac pe aici, sunt deschis si la critici🙂

  2. e timpul pentru magne b6, si de la sesiune, si de la iarna🙂 eu iti urez sa scapi integralist, ca apoi se atenueaza frustrari, indignari etc., doar vine primavara. ai vazut c-au aparut ghioceii?

  3. Buna postarea ta. Si pana la urma ai dreptate cu pensionarii chiar asa de ce nu pot astepta la rand?
    Eu totdeauna am pus problema de alta forma adica sunt oanmeni invarsta, poate sunt bolnavi, au neputinte firesti, etc. dar probabil ca cei care sunt bolnavi nu pleaca de-acasa…

    • Sunt si ei parte a societatii si trebuie respectati, ceea ce nu inteleg eu e de ce majoritatea persoanelor in varsta se considera superioare celor mai tineri, cerand un grad ridicat de “respect”. Inteleg multe situatii, dar cand se inghesuie la bormasini si ghivece la un leu, cand sunt oferte in hipermarket.uri, atunci nu mai sunt neputinciosi? In fine, discutia poate sa continue la nesfarsit, fara vreun rezultat care sa conteze, asa ca mai bine lasa fiecare de la el, in disputele pe criterii de varsta, si-om fi cu totii fericiti🙂

  4. Da ai dreptate dar ei se vad veterani si chiar sunt nu?🙂 ei au experienta vietii, au dus greul(desi si noi il ducem de forma noastra), si asa cum spui hai sa-i lasam sa se bucure ca au uitat ce scump le era timpul cand erau mai tineri.🙂
    O seara faina!

Leave a Reply

