O mie.

Ieri blogul meu a implinit o mie de vizualizari. Prea putin, pentru unii, dar pentru mine, e mai mult decat ma asteptam, avand in vedere ca am creat blogul acum fix 20 zile, pe 5 Ianuarie. O mie de vizualizari de la peste trei sute de vizitatori unici.

Nu ma intelegeti gresit, nu ma laud, vreau doar sa va spun ca va multumesc din suflet pentru feedback-ul pozitiv, si sa va marturisesc ca ma bucura foarte tare sa vad ca nu e o pierdere de timp, ma bucura faptul ca exista inca oameni interesati de traiul la curte, cu gradina si animale, mai mici sau mai mari, cu activitati zilnice si cu intamplari frumoase. Ma bucur ca exista inca interes pentru ceea ce ne caracterizeaza pe unii dintre noi, si anume dorinta de a evada, macar pentru putin, dintr-o societate macinata de griji si nevoi, mai mult sau mai putin reale.

Ma bucur pentru fiecare secunda in care cineva s-a oprit si a citit, macar o fraza.

Va multumesc inca o data, si sper sa crestem impreuna! O mie de imbratisari pentru fiecare dintre voi aceia care si-au irosit o clipa din timpul atat de pretios, sa citeasca despre noi !

6 thoughts on “O mie.

  1. de ce sa nu te lauzi? 1000 de vizualizari, 300 de unici in 20 de zile, la un blog de nisa? e de-a dreptul minunat, ai toate motivele sa fii mandru, pana la urma e munca ta! asa ca felicitari (sa nu crezi tu ca-mi irosesc vremea, daca nu mi-ar placea n-as citi/reveni), spor si ma vorbim pe tema asta la un an de blog🙂

    • Multumesc la fel, sper sa am timpul si starea necesare pentru a scrie pe blog, dar mai ales pentru a avea ce sa scriu, ca daca nu fac nimic, n.are rost sa scriu baliverne, intrucat nu.s un narator de exceptie🙂 cel putin, nu in scris.
      Inca o data multumesc, sper sa mentin ritmu’🙂

  2. Poze, multe poze! Asta e secretul. In general lumea vorbeste mult si pune poze putine. La tine imi place ca vedem fiecare lucrare in amanuntime.

    • Pai, asta incerc si eu, sa pun cat mai multe poze, pentru ca, desi imi place sa citesc, iar cartile nu prea au poze, pe un blog mi se pare prea goala o postare in care descrii ceva, dar nu ai nicio poza. In plus, daca n-ar sta pozele marturie, cine m-ar crede ca la 22 ani imi petrec timpul liber trebaluind prin curte, in loc sa “merg cu baietii la o bauta”, cum e la moda acum.
      Sa am ce posta, sa am timp si bani sa imi pun planurile in aplicare, ca de poze ma ocup, promit. Chiar de nu-s ele la calitate profesionala, cred ca sunt ok si asa.
      O seara frumoasa, Iulia, si iti multumesc pentru comentariu🙂

  3. Felicitari,chiar imi place ceea ce vad si ce citesc! Dar cel mai mult imi place faptul ca esti tanar si ca ai si alte vise si ambitii , in afara de cluburi,moda, fete, bautura si manele -cum au majoritatea tinerilor din ziua de azi.
    Succes, sanatate si spor in toate !

    • Multumesc mult pentru cuvintele frumoase!
      Am trecut si eu prin toate enumerate de tine, fara exceptie, dar vine un moment in care trebuie sa alegi pentru viata ta, iar eu cred ca am ales bine. “De vina” sunt si parintii, pentru ca s-au straduit, pe cat posibil, sa ne stabileasca niste valori si principii, in viata, care sa ne ajute.
      Oricum, chiar iti multumesc pentru aprecieri, si as fi recunoscator daca ai reveni pe blogul nostru. O zi cat mai frumoasa iti doresc!

Leave a Reply

