Cum se numesc?

Avem la serviciu doua plante care imi plac, sunt plante fara flori, cu frunze lucioase. Am mai vazut si prin alte parti, dar niciodata n-am stiut cum se cheama.

M-am gandit ca poate pe aici, cineva, undeva, stie cum se numesc.

Atasez cate doua poze cu fiecare, sa va faceti o parere si, poate, sa ma luminati🙂

IMG_20130113_222628 IMG_20130113_222633 IMG_20130113_222733

IMG_20130113_222715Cea cu tulpina lemnoasa, maro, care aduce a palmier, imi place tare mult, chiar as vrea sa stiu daca se gasesc pe la noi prin hipermarket-uri, sau pe la diversi “florari”.

Si, daca tot fac un post despre flori, haide sa va arat singura floare inflorita din casa alor mei, ca mama a cam refuzat sa se ocupe de flori iarna asta🙂🙂

IMG_20130113_143800

P.S.: Scuzati calitatea pozelor, nu am stabilizator la camera telefonului🙂

12 thoughts on “Cum se numesc?

  1. Prima este sigur o Dracena si a doua cam tot asa, ca sunt mai multe specii si fiecare arata in alt fel.
    Problema e ca Dracena nu e o planta prea grozava din punct de vedere feng shui. Plantele cu frunze ca sabia sunt malefice in coltul banilor, al sanatatii sau al familiei etc… Nu se potrivesc niciunde. Cele mai potrivite sunt plantele cu frunze rotunde, luxuriante, cum ar fi begoniile sau Diffenbachia.

  2. Iulia, iti multumesc pentru raspuns, asa se numeste, am cautat acum si pe google. Cu feng shui-ul nici nu ma pricep, nici nu ma preocup🙂 Chiar de-as trai dupa norme feng shui, tot mi-ar face cu ochiul Dracena asta palmier, tot simpatica imi pare🙂🙂

  3. dracena se gaseste in magazinele de gradinareala, vazusem in Hornbach cu 50 lei.bucata. Am gasit una pe hol, abandonata de vecini. Si mie imi plac mult.

  4. Si mie imi place mult dracena, dar nici cu feng shui-ul nu vreau sa glumesc… Am vazut cu ochii mei “neste treburi, neste scheme” si nu vreau sa risc.

    • As fi curios sa ne impartasesti ceea ce ai observat, e foarte probabil sa ai dreptate, dar sunt, de fel, mai sceptic cand vine vorba de notiuni pe care nu le pot vedea, auzi, pipai🙂

  5. Ultima imagine contine flori de Kalanchoe calandiva. Este exact perioada in care infloreste (cand scade mult si intensitatea luminii si intervalul de iluminare). Si nici n-are nevoie de cine stie ce ingrijiri, fiind o planta suculenta se descurca si cu mai putina apa ori cu substrat de calitate mai proasta.

    • Oricum mama e super-multumita de ea, nu ii da decat apa, rareori, o gadila putin si gata, infloreste de mai multe ori pe an. A fost mica, avea vreo 10cm inaltime, intre timp a crescut la vreo 50cm, si a mai rupt din ea si s.a prins in alte ghivece🙂

Leave a Reply

