Intrebare de incepator

Anul asta vreau sa fac un mini-solar pentru rasaduri. Am cautat pe net, m-am informat, dar incerc sa mai aflu si de la voi, cei cu mai multa experienta intr-ale gradinaritului.

Asadar:

– cand e ok sa ma apuc de plantatul semintelor in solar?

– pamantul, stratul in care vor fi plantate semintele, daca va avea componenta gainat + compost din frunze si alte plante + pamant de padure, va fi in regula, sau trebuie o alta “formula”?

– cu ce seminte imi recomandati sa incep? sau nu are importanta?

– ce alte secrete mai trebuie sa stiu, pentru a avea rasaduri sanatoase si care sa nu se usuce cand le mut?

– ca tot veni vorba, cand mut rasadurile, trebuie sa le iau cu mult pamant din solar, pe radacini, sau nu are importanta?

Va rog sa nu va amuzati foarte tare, sunt nepriceput, dar sunt dornic sa invat. Astept raspunsurile voastre, stiu ca-mi veti fi de ajutor🙂

Multumesc!

8 thoughts on “Intrebare de incepator

  1. Gasesti tot ce doresti pe blogul Elisei sau pe cel al lui Vasi-Gioni. Se afla in lista mea de bloguri. Si mai sunt si altii care stiu bine ce si cum. Trebuie numai sa cauti prin blogurile noastre si ai sa gasesti tot ce vrei sa stii.

    • Am citit, mai citisem, mai citesc, cred ca niciodata nu o sa stiu atat cat as vrea sa stiu, despre gradini si gradinarit :):)
      Dar sunt ambitios, o sa testez cat mai multe metode, pana cand o sa o gasesc pe cea care sa fie satisfacatoare mie si plantelor.

      • Am intrebat si am primit raspuns pe blogul Elisei.
        Dar nu stiu daca e mai bine asa, cu solar, cum am vazut la bunici, sau varianta mamei, cu semintele in pahar, cum am vazut si pe alte cateva bloguri. Ramane de vazut cum o sa aleg.
        Multumesc pentru raspuns!🙂

  2. Pana o sa testezi cat mai multe metode, este bine sa afli de la altii ce si cum. Ca si ei or fi facut greseli experimentand si e in interesul tau sa nu le repeti😀, iar timpul este o resursa atat de pretioasa, nu o risipi.
    Imi permit sa spun astea pentru ca iti doresc din suflet succes in gradinarit.

    • Iti multumesc pentru comentariu, Stefana. Intr-adevar, e mult mai bine sa afli de la ceilalti, asa cum fac, tocmai de aceea am intrebat aici. Am fost indrumat catre gradinari priceputi, care mi-au oferit raspunsuri pregatite. Ceea ce ma bucura, si ma ajuta sa ma apuc de treaba.

Leave a Reply

