6 thoughts on “Aprilie.

  1. E foarte frumos totul. Dalele acelea aranjate un pic oblic sunt de mare efect. Am să fur și eu ideea 🙂 Iar grădina arată exemplar, felicitări! Ce se simte mâna de om harnic și priceput! Concluzia vizează și postarea precedentă. Chiar ați făcut gospodărie serioasă, nu glumă. 🙂

    • Am furat si eu ideea cu bancuta, asa cum am zis inca de cand am vazut-o 🙂 chiar daca a noastra e din materiale “recuperate”, tot imi e draga.
      Intotdeauna-i loc de mai bine, desigur 🙂
      Despre dalele puse oblic, le.as fi pus si pe cele din gradina sub acelasi unghi, doar ca nu mai reuseam sa acopar intreaga suprafata, asa ca le.am asezat in romb, sa le maximizam utilitatea 🙂
      Azi, de.o fi vreme buna, fac un inventar cu poze al tuturor pomilor de la noi, ca n.as vrea sa ramana neimortalizati tocmai acum, cand muncesc din greu sa atraga polenizatorii, sa ne dea fructe gustoase 🙂
      Multumim, inca o data, pentru aprecieri, cu mentiunea ca am convingerea ca veti face o treaba pe cinste “in jurul casutei”. Imi pare sincer rau ca nu suntem mai de.aproape, as fi venit cu draga inima sa dau o mana de ajutor la treburi, ca stim si noi cum e cand ti.ai dori sa mai fi inzestrat cu un set suplimentar de maini 🙂

      • Am văzut băncuța! 🙂 E foarte bine așa. Să vă spun un secret: și ale noastre sunt făcute tot cu materiale recuperate – scânduri de paleți. Mulțumesc frumos pentru gândurile bune. Da, așa e, uneori ți-ar mai trebui o pereche de mâini, când se aglomerează treburile. 🙂 Bine că facem față și așa. Vă doresc spor în toate și cât mai multe bucurii!

    • Multumim, Simona!
      Da, ne pregatim sufleteste pentru distractia de primavara 🙂 Dar merita, ca de fiecare data, orice efort, in fond, muncim pentru sanatatea noastra, iar asta, in opinia mea, e singura “meserie” cu productivitate 100% – consumi energie muncind, dupa care consumi produse sanatoase pentru a produce energie pentru inca o repriza de munca 🙂

Leave a comment